
Twee motorrijders gewond bij botsing op N57 bij Vrouwenpolder
112 Meldingen 293 keer gelezenVrouwenpolder – Op de Oost-Westweg (N57) bij Vrouwenpolder zijn dinsdagochtend twee motorrijders gewond geraakt bij een verkeersongeval. Het incident veroorzaakte flinke verkeershinder op de doorgaande route.
Het ongeval gebeurde ter hoogte van de Veersegatdam. Volgens de politie kwamen de twee motorrijders daar met elkaar in botsing. Hoe dat precies kon gebeuren is nog niet duidelijk en wordt onderzocht.
Beide bestuurders raakten gewond en zijn ter plaatse behandeld door ambulanceteams. Vervolgens zijn zij voor verdere zorg overgebracht naar het ziekenhuis.
De politie heeft samen met handhavers en Rijkswaterstaat de N57 tijdelijk afgesloten tussen het kruispunt bij De Lekkerbek en de aansluiting bij De Banjaard. Team Verkeer deed ter plekke kort onderzoek naar de toedracht van het ongeluk.
Bergingsbedrijf Van Halst heeft de beschadigde motoren later afgevoerd, waarna de weg weer kon worden vrijgegeven.



















