
Fietser met spoed naar ziekenhuis na botsing met auto bij Oostkapelle
112 Meldingen 255 keer gelezenOostkapelle - Een fietser is zondag met spoed naar het ziekenhuis gebracht na een aanrijding met een auto op de Domburgseweg (N287) bij Oostkapelle.
De politie kreeg omstreeks 15.10 uur de spoedmelding van een verkeersongeval op de kruising van de Domburgseweg en Kalfhoekseweg. Een fietser was tijdens het oversteken aangereden door een personenauto. Het slachtoffer is na een medische check met spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Tijdens de hulpverlening raakte een andere persoon onwel. Direct werd een rapid responder van de ambulancedienst ter plekke gestuurd. De verpleegkundige heeft medische zorg verleend.



















